Téma:

chyby učitelů

Chci vidět jen:

Zlo se o poškození pravdy stará velmi nenápadně. Vybírá mezi lidmi právě ješitné a nevědomé, třebaže v učení sečtělé, těm našeptává myšlenky o jejich vlastní dokonalosti, podvrhne jim mylné názory a oni poškodí učení buď přímo nebo nepřímo.

ZEZULKA, Josef. PŘEDNÁŠKY I. 2006 ISBN: 80-85238-23-3

Duchovní služba a léčení má být vždy zdarma.

Léčivé síly jsou kladné, když je kladný postoj léčitele, ale mohou být i záporné a velmi škodlivé, kdyby léčitel myslel na druhého člověka ve zlém. TO SE NIKDY NESMÍ STÁT.

ZEZULKA, Josef. PŘEDNÁŠKY I. 2006 ISBN: 80-85238-23-3

Nejezděte do Indie – tam to nenajdete.

Jde o to, stát se hybnou silou a pohybovat se sám dopředu. Jestliže budu já něčemu jen věřit, tak se nechávám táhnout jen nějakou vírou. Jakoukoli – dobrou, špatnou, střední, ale nechávám se táhnout.

ZEZULKA, Josef. PŘEDNÁŠKY I. 2006 ISBN: 80-85238-23-3